Oh myyy....

Har verkligen bestämt att allt måste förändras, ja vill inte va hindrad till saker ja tycker e kul på grund av min vikt!

Så skönt att man börjat träna! Ja känner själv jätte stor skillnad på hur jag mår både fysiskt och psykiskt ;)))) det är jätte bra tycker jag!


Har gjort klar nästan hela tvättrummet nu och slängt sånt som inte ska vara kvar ;))) dom lär nog bli bra less då det e 3e gången denna vecka! Vet inte om man får slänga hur som helst!?? Nån som vet!??? Skönt att altanen och tvättrummet e bort flitt och att den mesta tvätten e tvättad som va i tvättrummet inför våren ;)))


Idag matade barnen myrorna med sockerbitar... De tyckte dom va gott!
Och barnen tyckte det va ett vårtecken när myrorna kommit fram!!


Vi hade jätte mysigt i påsk ;)))
Synd det inte va fler dagar! Tiden går så fruktansvärt fooooort tyvärr!!


Snart e det dags att börja jobba och allt kommer bli så mycket bättre! Men känns lite overkligt och konstigt att lämna mitt lilla hjärta! Men tur han kommer växa på sig under sommaren ;))) nu sitter Lill prinsen helt själv hela tiden :)) så duktig sååå ;))


Va till läkaren igår angående wilmers huvudform på barn på sjukhuset då BVC läkaren ville kolla! Allt såg bra ut och sa att det växer till sig men kan ta nått år! Men inget man tänker på längre om man inte direkt glor!!


Idag ha jag och tuvis bakat en plåt med kladdkaka och melvins kompis Alex ska sova över ;))

Tråkigt nog ha wilmer åkt på tuvas hosta, även jag ha gått runt och hostat hela dagen och retats i halsen! Suck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0