Vårstädning

Igår va jag, melvin, Helena och Ebba på vårshowen, men det va inte alls lika bra som förra året, dock för att söta Ebba va med då och det va äldre dansare och lärare med mer erfarenhet med! Men de va kul och komma iväg ;)))


Idag ha det hänt lite , Är slängt saker hit och dit som ska sorteras och vinterkläderna är ner packade och vår och sommar kläder upptagna! Lådorna i hallbyrån urplockade och ska rensas, och vantar och vår mössorna på plats, skurat ur lådorna innan vårsakerna fick sin plats.. Hängt undan vinterhjälmarna så klart och hängt fram cykel hjälmarna som va fram tagen innan men nu intaget sin plats!

Skor som är för småa ha sålts eller slängts beroende på skick, även vårkläder ska till försäljning som är för smått..

känns så skönt att man börjar komma igång, må ha ordning och reda, blir tokig på all oreda, att man inte hittar..
(( Snark))

Så allt som inte går att sälja och ska slängas ha jag i nuläget slängt in i pannrummet, så de blir väl soptippen imorgon..

Ha knappt kunnat hållt mig, men klarat det nu att göra klart ett rum i taget.. Ja e lite så att ja kan hålla på i 5 rum samtidigt och städa ur, och alla vet hur det ser ut när man storstädar ett rum, grejer Hit och dit, och när man ha det då i 5 rum helt plötsligt, vet ja inte vart jag ska börja, och så slarvar man istället!!


Så kors i taket må ja säga, dock ha jag en del kvar men e inte mycket kvar och ha nog inte vart så lite och fint i hallen sen vi flytta hit.. Skönt som fasiken ;)) dock e det ju bara en början då det e massor av rum kvar ((suck)) men sen bli det ju så mycket lättare för oss alla! Dock svårt när ja rensar, plockar i och ur och höna pönan själv ska kolla och dra ur saker msn ordnat haha!!


Nä nu ska jag snart ta och lägga mig så jag orkar upp med lille man och min höna pöna imorgon.. Melvin sover hos momma ;)))

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0