Förändring

Jag känner bara mer och mer hur jag följer det liv jag vill ha och hur jag vill ha det och bli som människa! Mer nöjd med mig själv än på länge. Inte för att jag är perfekt för som sagt det e inget man blir över en natt eller något ja någonsin kommer bli då ingen är perfekt men som ja skrev tidigare så ska man älska sig själv!

Jag ångrar så mycket man gjort, tänk om man fick det ogjort va Mycket hade varit annorlunda, hmmm jaja det som e gjort e gjort, man kan bara göra det bästa av situationen...



Längtar så mycket till Åhh börja jobba igen och det är underbart och va hemma med wilmer och kommer va det ett tag till, dom flesta är hemma ca 1,5år men ja kommer börja heltid strax efter 1år när han kan gå iallafall då dom gärna vill det! Känns skönt och ha två barn på samma avd! hade gärna börjat jobba om ca 2-4 månader redan men det blir svårt med det jobbet jag har just nu då ja inte kan jobba 2v och va hemma 2v på grund av kund kontakten man har med kunderna!

Jag hoppas detta blir ett bra år som tillför massa bra! Jag har 3 nyårs löften!

- komma i tid
- planera inhandling istället för inpuls köp ;)))))
- snusa mindre

Hoppas alla haft en underbar jul/nyår vi hade det jätte mysigt och allt va perfekt. Älskar julen! ;))) så tacksam för den fina familj jag har ;))) wilmer va ursöt på nyår ;))))) skickar med en bild! Ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0