Shoppa

Verkar inte som det blir nå Ikea denna månad tråkigt nog! Men det får väl bli februari eller mars! Måste hinna köpa påslakanen jag velat haft i över ett år! Dom e så grymt snygga men ja ha aldrig tagit mig råd till dom, men snart må ja göra det.. Håller på och rensar och säljer ut saker vi inte använder och tänkte handla in finare saker för dom istället och spara så man ha lite sparat iallafall! Men ha otroligt mycket kvar! Det så kallade garaget e överfullt med saker, men det fixar man ju på nån dag bara man vill.. Och sälja iväg saker bruka inte va nå problem!

Nu på söndag ska jag stå på loppisen och sälja iväg lite förhoppningsvis.

Idag va Melvin på kalas hos en klasskompis så vi åkte på barnenshus, och då hade dom fyllt på kläder med 75% rea.. Och det va jätte fina kläder. Så ja köpte en overall som han kan åka pulka m.m i då den han har nu bli för tunn för sånt och blöt på en gång den kostade 500:- och ja fick den för 125:- och sen några bodys, pyjamaser, byxor för 308:- och ja tro det va nått på 900 ja fick i rabatt så det va inte illa pinkat! + att jag tog en strl större, alltså 74 som ja knappt ha nått av! Så min dag vart räddad hahaha... Sen vart vi bjuden på kinamat av mamma då Melvin va på kalas! Så de ha vart en stressig men mysig dag! + att vi lämnade katterna idag!!


Jag ha alltid sagt att jag måste ha nått Intresse och känna att ja gör nått bra så därför så anmälde jag mig frivilligt att hjälpa till på Katthemmet! Så hon vart jätte glad så ja ska träffa henne på onsdag så hon ska visa mig runt hur ja ska göra med alla katter och lister m.m!


Nu blir det fasiken träning på gymmet på allvar! Nu ha träningsvärken släppt också, gjorde ett pass ikväll hemma, men må börja med lite vikter med i omgångar! Vissa Tycker inte att man ska ha ätar dagar! Men en lördag måste man Kunna unna sig litte götta på så länge det e en dag och inte fler så man kommer i obalans och det e väldigt lätt om man börja fuska att man tänker ((ja men en dag till spelar ju ingen roll))..

Ja vill jätte gärna köra på pulver då ja vet man får i sig det man behöver och går ner i vikt men vet inte om ja pallar det just nu då det är så mycket annat runt omkring + att det kostar pengar som ja känner man kan lägga på annat för tillfället.. Dock ha jag rätt mycket pulver hemma så ja klarar mig ett tag men ja känner att ja skulle inte kunna hålla mig från mat och då e det ingen ide och börja heller! Men när ja bestämt mig ska ja skriva..


Uppdaterade Facebook på telefon och nu funkar det ju inte ens att gå in på Facebook! Irritersamt som faaaaan frågar ni mig. Nån fler som råkat ut för det eller vet hur ja får upp det!??


Idag fick wilmer mat för första gången och då vart det potatis och majspure med efterrätt päronpure + att han fick smaka en mini bit glass på Kina! Åhh de va kallt och konstigt haha skickar med en bild från päronpuren som inte va så poppis än iallafall! Kommer absolut inte ge mat varje dag då ja tycker dom e lite för liten men sakta men säkert börja ge så magen vänjer in sig!


Nä nu blir det sova..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0