Underbara barn

Inte förän man får barn själv förstår man vad ens mamma gjort för en egentligen. Hur mycket dom skjutsat hit och dit offrat sina egna saker för att man själv skulle få ha det bra! Hur mycket kärlek dom Gett en egentligen..

Jag är så otroligt tacksam för att jag fick just min mamma, hon e helt underbar! Och när jag är med henne så är hon både min mamma och vän och absolut min bästa vän och den bästa mamman. Så jag ser Inge fel med att älska att vara med sin mamma när man har så otroligt roligt tillsammans! Nu förtiden blir det tråkigt nog inte så ofta då hon gör sitt och jag mitt...


Ikväll badade jag wilmer och tuva Li tillsammans och la i massa olja då wilmer vart väldigt torr på slutet..

(( herre Gud att de ens går))

Jag la ner wilmer i badhjälpen och han va jätte glad och tuva va jätte ivrig att wilmer skulle bada med henne så hon va helt i 100, så jag tvättade av han och han skratta och så slår tuva Li på kranen helt plötsligt och han bli antagligen rädd och wilmer stor grinar och vill inte bada nå mer och tuva försöker göra allt för att han ska bli tyst och säger men wilmer det är kul. Sen lugna han ner sig rätt mycket och så börja hon skvätta vatten och skrattar och det tyckte givetvis inte lilla husmusen själv om så då vart det ett jäkla liv så då tog jag upp lilla skrikhalsen och han vart jätte nöjd och log så jag tog han till soffan och mjuk och gosig va han av all olja så när jag sen satt på blöja och smörjer in med vanlig kräm hör jag tuva, Nää mamma då tänker inte jag bada mamma, så hör jag sen pisspotta, så jag sa ursäkta vad sa du nu, dumma mamma hör jag, jag sa men så säger man väl inte, finns väl inte en prinsessa som säger såna fula ord så som dom orden.. Va inte jag de va madicken och Lotta.. Då slog det ju mig att vi sett madicken och Lotta jätte mycket på slutet och så klart snappa hon upp dom orden.. Hmmm så ja sa att men då e Lotta och madicken dum för så får man inte säga... Nääää hör jag bara!! Gullunge


Sa till Melvin häromdagen att det är så tråkigt att jag inte får ta nå mycke kort på han för de bli ju mest att man tar just nu på dom små som är hemma och runt mig hela tiden.. Men fick inget svar så ha vet inte om han uppfatta vad jag sa!

Men nu i slutet av månaden eller början av februari har jag bokat så dom ska ta syskonkort, så det ska bli kul och spännande + att wilmer och Melvin får egna kort med! fotografen skulle höra av sig i slutet av denna månad!


Jag är så otroligt tacksam för att mina barn är så otroligt snälla och duktiga på att sova hela natten..

Tuva Li lägger sig runt 18.30-20.00 och sover dom dagar hon inte har dagis till ca åtta nio på morgonen! Melvin lägger sig oftast mellan åtta nio och sover om han får då det inte är skola till ca nio!
Wilmer äter sista gången kl elva och sover oftast till åtta nio han med!
Och så klart händer det att alla krånglar vid läggdags, vaknar på natten och är pigg eller vaknar super tidigt och är pigg men dom är jätte snäll just vid sömnen för det mesta... Och det är jag tacksam för då jag är en sån person som älskar att sova speciellt på vintern då man e extra trött!

Och ni som skriver kommentar får gärna skriva erat namn då ja bli nervklen när ja inte vet vem som skriver! Och jätte kul att så många skriver!


Nä nu må jag ta och lägga mig då katterna ska kastreras imorgon! Skönt så det inte blir nå fler små missar och mera jobb! Nä nå sånt orkar ja inte och skulle flingan blivit gravid gör ja ju inte direkt abort på henne så därför ska både hon och Ferdinand knippsas och jag ska gladeligen betala ;)))) sen blir dom idemärkta och får vaccination på samma gång då det kommer bli lag på det och det kostade bara 150:- extra nu eftersom dom ändå är nersövd så givetvis passar jag på!!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0