En vacker ute dag ;))

Idag ha det vart en extremt vacker och varm dag ;))) är så otroligt glad för att jag älskar att vara ute på ett helt annat sätt med mina barn nu ;))) det e ju så underbart ;))) så i vinter ska det göras massa snö grotter och annat kul ;)))

Idag ha vi varit i en lekpark och lekt massor ;))) Wilmer älskar att gunga och sitta och smaka på gruset som inte jag uppskattar lika mycket ;)) och att röra fötterna i sanden e nå favvisen tro ja ;)) Melvin och tuva Li lekte och sprang runt mina små troll ;)))



Älskar verkligen dom nya tvätt korgarna ;))) känns så otroligt skönt att ta ena tvättkorgen direkt, tvätta, hänga, slänga ner i korgen och gå till rummet korgen ska, vika och he in direkt, istället som förut som ja skrev att behöva ta en stor korg med 5 pers kläder, tvätta sortera färger och allt vad det nu kan va ;)))


Och dra på trissor så äter inte tvättmaskinen lika mycket strumpor längre ;))) göttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0