Underbara barn

Jag är så fruktansvärt glad för mina barn, älskar deras personligheter och vi har så otroligt mysigt/roligt och underbart tillsammans! Givetvis e inte alltid humöret på topp jämthos nån av oss, men det e det nog inte hos någon!


Funkar super hittills med tvättkorgarna för Melvin och tuva Li och så mycket skönare det va idag när jag skulle tvätta och slippa sortera ut tvättkorgen från 5st som slängt till en tvätt och istället bara ta tuvas korg och tvätta där allt finns! Tänk så mycket lättare allt vart! Skönt!
Så mycket lättare och hitta dessa jäkla strumpor ;)))))

igår kom
Malin hit och grillade till lunch med oss och alla barn utom söta lilla Kelly ;)))
Så Johannes stannade och ska vara kvar här tills imorgon ;)) så vi ha fått rått om söt Johannes i nästan 3 dagar ;)))

Idag vart det också grillning, revbensspjäll och korv och till efterrätt gjorde jag en äppelpaj ;)) gött va det!

Dom små sover, och grabbarna kollar på avengers och ska snart knoppa till sängs ;)) jag sitter med grabbarna just nu och vilar efter att sorterat papper och räknat ut månadens räkningar!!

Så klart e det bil service denna månad så jag bokade tid tills på tisdag nästa vecka när ja får pengar så då e det bara och pejjja upp.. Men skönt och ha det gjort!!

I lördags ville jag Melvin och tuvis fiska, vi letade och letade efter fiske spöna men så klart va 2 fiskespön i Norge.. När vi äntligen tänkte oss iväg och fiska! Tur sommarn e lång!! Bli mycke grillning och fisking i sommar...

Nä nu ska jag ta och gå ut med söta lilla saga, må fan få kondis, märkte det i Turkiet att man fan inte ligger på topp, inte för att ja inte orkar så utan mest för att det trycker på! ;(( men nu ha man ju verkligen en motivation till det ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0