En mysig dag

Idag ha varit en superfin dag. Barnen har varit ute nästan hela dagen och vi har grillat korv,fläsk och så klart mashmallows eller hur man stavar haha

Barnen älskar mer och vara ute nu när solen tittar fram, ha vart rätt mycket nu sista veckorna och ett stort + att dom kommer på det själv att dom vill ut!!

Sen när vi grillat och gick in fick wilmer en stor gröt tallrik och sen fick wilmer och tuva Li ta ett bad innan läggdags!

Invigde sitt badhjälpen, haha så söt man får lov Åhh va, han va lite skeptisk och sitta i den med skum och så mycket vatten och speciellt med en liten sprattelfisk till syster som snorklade under vattnet och skvätte, men sen gick det bra och han va jätte duktig...

Nu ligger alla och sover så sött utom jag som har så ont i halsen, det retas och svider nå så gaaaaalet, och mandlarna e uppsvullen som jaa jag vet inte.. Igår hade jag feber och frossa, men mår lite bättre idag faktiskt!


Kände mig inte helt hundra i förrgår när jag tränade men tråkigt att blivit sjuk nu då ja vill fortsätta träna.. Gick jätte bra sist vi va iväg, gick 4min i vanlig takt och 4min med hög fart och sen lite cirkelträning, va skönt!!

Känner redan skillnad på energin, kommer nog bli bra det här tror jag.. Är jätte kul när man väl kommer igång..

Ha funderat på att byta ut måltider förutom 1 per dag för att öka förbränningen och hjälpa vikten lite på vägen..

Detta va alltså igår...


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Vad menar du med att byta ut alla måltider förutom en? Antar att du menar byta ut till typ natur diet. Det är inte en smart lösning. När man bara dricker shake så går kroppen en i nått som kallas ketonfas. Där bildas ketoner för att kroppen ska skydda organen och muskel massan. Byter du ut några mål och äter låt säga ett mål. Då får du i dig för mycket kalorier för att hamna i ketonfasen. Det som i stället händer är att kroppen ställer in sig på svält. Det innebär att du kommer att vara hungrig plus att kroppen kommer att samla på sig all energi i tron om att den behöver spara inför svält.
Det är alltså inte en lyckad metod om du vill tappa vikt.
Välj i stället antingen bara soppor (rätt antal kalorier med vlcd soppor gör att kroppen inte går i svält) Eller en bra kost vid varje måltid.
Lycka till! Hör av dig om du vill ha tips!
Kram

2013-03-29 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0