Influensa

Har åkt på influensan, blää säger jag. Hosta, retas i halsen till tusen, hög feber, huvudvärk och som grädden på moset ha jag tandvärk från helvetet, har en visdomstand som inte får plats att komma ut så den pressar och det e bara en liten pytte ficka som öppnats och när ja äter så kommer det ner men inte ut så det e en infektion i själva fickan så dom må dra den visdomstanden då det som sagt e för trångt.. Så nu må jag dra båda mina nedre! Trevligt värre ((usshh))

Så jag ha svällt upp runt hela tanden och in mot tungan/halsen så nu har jag iallafall penicillin.. Gahh


ska erkänna att idag va ja så sjukt slut, med feber och lite sömn så det stack i ögonen, ja va så trött så ja somnade till sittandes i soffan tills tuva sa mamma sover du, sen sov hon lunch då hon vaknade fem igår morse, matade wilmer och la han och fick sova 4 timmar mitt på dagen, men ha man feber och e helt slut så kändes dom 4 timmarna som 4 minuter istället.. Tur det går över...

Tänk en helg på hotell med hotellfrukost och bara softa och vila ut, få sova till
10-12 om man
Kände för det .. Vore nått det känns det som just nuuu hihi




Sen bli ja så jävla less då ja fick ett samtal av en person idag, som sitter och säger att vissa andra personer sitter och jävlas och tycker det e skit kul att jag åh en annan person ogillar varann, att den ena sitter och säger osanning för att hon tycker det e kul och den andra sväljer det STORT.. Ha bara sagt sluta prata om mig till personen och sen sitta och hitta på att jag pratar skit om personen och frågar/pratar.. Ehh ok, vad faaaaan får man ut av det!??

Förutom att det blir Mer skit av allt! Dom hade tydligen tyckt det va as kul men ja ser då inget kul i detta alls, förutom att det e barnsligt då det e dom som
Berättar allt för mig och e det då konstigt om man frågar nått! Ehh näe..
Vill bara att folk slutar med detta! e Inge kul längre.. Det e inte kul för 5 öre! Och ja skiter i personen i fråga men vill inte att folk tror saker som inte e sant och så får ja höra vad den personen sagt om mig och då e det klart man bli arg och det bli en diskussion men det e väl fortfarande inte ja som börjat.. Ja ja allt e ett avslutat kapitel och som sagt skiter ja i personen i fråga men att Få skit ja inte förtjänar tänker ja inte ta...



Näe nu ha hostan lagt sig så nu ska jag försöka sova och tänka på alla bra personer istället runt mig.. Godnatt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0