Slalomläger

Melvin startade sportlovet genom att åka på slalomläger på fredag kväll och kom hem igår måndag, så nu e han helt häktad på slalom ;))) precis som jag ville! Jag ha åkt så sjukt mycket slalom i mina dagar och det e ju så underbart! Alltså ett av mina måsten att kunna som barn ;)))

Så nu vet jag redan nästa års julklapp ;))


Han va helt slut igår när han kom hem, märktes då han va fruktansvärt grinig och irriterad på allt, så ja sa det men gå och lägg dig istället om du ska va så där , han gick in på rummet och ja gick in efter ca 3min så låg han och sov min lilla prins.. Kul att han haft roligt iallafall

Och jag vart mega stolt över Melvin då jag skickade med Melvin pengar och sa att han fick va rädd om dom då jag inte hade kvar så mycket denna månad för ja visste inte när resten kom in! Och så skulle alla barn handla godis på kvällen och så frågade en dam Melvin ska inte du handla godis? Då svarade Melvin nä min mamma har inte så mycket pengar just nu så jag vill spara dom till henne istället. Gullebarn. Så då hade han fått 200:- av henne för att han va så gullig och omtänksam så han kunde handla för det istället! Haha Pinsamt värre, men gulligt av min prins tycker jag Att tänka på sin kära mor ;))












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0