Träningstips

Idag pratade jag med min kära bror, pratade om lite allt möjligt, och sen gav han mig några tips på träning och mat som ja faktiskt känner att ja skulle klara av att hålla mig till, självklart måste man vara skärpt, men må lägga upp nå schema så blir det enklare att hålla! Även fasta tider när det gäller träningen.. Blir enklare att hålla när man har fasta dagar och tider då vet man va som gäller!!

Så hade jag när jag bodde i Västerås och det funkade klockrent!! E lite sån som må ha rutiner för att det ska funka, och just nu känns det inte som att jag ha rutin på nånting, sen blir det alltid bättre när man jobbar då man vet att man måste göra vissa saker när man jobbar för åhh hinna med, just nu e det så lätt att tänka/göra, ähh ja gör det sen och sen skjuter man upp det igen, och när man jobbar må man som sagt göra allt eftersom..


Idag va vi till Malin och hälsade på en sväng, åt litte middag och det vart tacos ;)) gött!! Sen pratade vi lite om resan!
Börjar seriöst bli jävligt nervös! Usshhh!

Mest för att det kommer kännas som jag e borta en evighet, kommer längta ihjäl mig.. Fyyyy f------n!! Nästa gång blir det allihopa få ja hoppas...


Snart börjar bilbingon ;))) som
Jag längtar! Få hoppas på en eller flera storvinster i år.. Så man kanske kan göra nått roligt ihop i sommar ;)))


Ha planerat in en liten grejjjj för hela familjen, som nog kommer uppskattas och inte kostar speciellt mycket alls förutom bensin, för man kan ju ta med dig av det man ha hemma som kött m.m och annat man har och bara köpa till de man behöver.. Och Inge långt utan bara att man få göra nått tillsammans och bara vaaa.. Men få se vad tiden räcker till!! Hade tänkt och försöka jobba extra i sommar om man får nått!!


Ligger just nu och kollar på film, kollade tidigare ikväll på Sune i Grekland med barnen, och just nu kollar jag på mammas pojkar, verkar va skit som tyvärr dom flesta svenska filmer är nu för tiden.. :(((. Borde gå att göra bra mycke bättre än vad som görs idag!!


Skrivit lite i planeringsboken inför dopet ikväll, ha bjudit dom flesta som vi gjorde sist, e så svårt då dom flesta är ju släkt vi bjudit.. Och ja tycker inte man kan säga du få komma men inte du i släkten då det säkert blivit litte osämja! Och i Sverige e dom flesta dopen ganska stora idag ;))

Undrar om ja ska göra tårtorna själv för åhh hålla ner kostnaderna, blir ju kanske inte bäst bäst, men tänkte göra med sockerpasta och riktiga fyllningar!!

Men är ju så mycket annat jag ska göra inför dopet.. E som åhh planera för ett helt bröllop!! Man kan tro att det inte är så mycket men det är det!!

Lite roligt att det är så stor skillnad i Sverige/Norge, i Sverige är inte konfirmationen så stort utan mest dom närmsta som firar om ens det, och i Norge är det jätte stort! I Sverige är dopen jätte stora och man är många och det är en stor dag, inorge är det dom närmsta om ens det!! Så det skiljer lite i kultur fast vi e grannar.. Haha
Så kallat ombytta roller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0