Barn barn barn

Hmmm barn e ju allt lite roliga, jag lägger alltid Wilmer åt ett håll i sängen och det slutar alltid med att han ligger med huvudet så klart mot motsatta sidan av sängen än vart kudden är. I natt la ja kudden mot motsatta håll mot vad jag brukar ha, och vart ligger han. Jooooo så klart åt det hållet där jag alltid annars lägger han ;/// hehe lustigt värre. Tur ibland man inte förstår hur dom tänker tror ja. Få börja med en kudde i varje enda eller alltid ha kudden vid fötterna mohahaha ;)))




Idag var vi ju som sagt med LT och fikade och vart intervjuad och fy va pinsamt ;/ ... Men hade ju Sara vid min sida så det kändes bra ;)))

Roligt nog så hamnar vi på första sidan. Känns ju så klart jätte kul så gruppen kan utvecklas och vi som sagt kan hjälpa fler.

Sen var det direkt iväg till P4 Jämtland och så klart vart det att prata i radio ;//.. Det roliga är att det inte ens låter som jag haha man må anstränga sig för att höra att det e jag ;))) hehe och mindre roligt att inte veta vad dom ska fråga och man må ha svar direkt och behöva ha näsan direkt i den så kallade "micken"...

Och så otroligt roligt att så många bara efter ikväll efter det kom ut via webben vill vara med och hjälpa oss. <3 så otroligt tacksam och glad blir jag att det fortfarande finns godhjärtat folk som vill hjälpa andra. all kärlek till er.

Och så otroligt härligt att den som blivit hjälpt av oss ville ställa upp ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0