Hormonell

Gudars vad jag varit på dåligt humör i två dagar "PMS"... Tvär tänt. Haha stackars människa som må stå ut med mitt "PMS" humör alltså.... Jag brukar inte vara som jag e nu så ja vet inte vad det e för hormoner som spökar riktigt. Men antar att det e för att jag även varit sjuk och inte sovit igenom en hel natt på ja vet inte hur länge. Så ja e så himla trött på morgonen så ja vet inte vart jag ska ta vägen.. Men de bli väl bättre.


Idag kom min efterlängtade efterlängtade lilla pärla... Känner mig faktiskt stolt över den ;))) glad som attttttan e jag ;))))



Rensning... Fy fasiken vad saker det e, ingen idé man rensar "känner mig negativ just nu haha" fast det e ju som sagt inte konstigt när det e från tre hem i ett.. ((Suck)) men mindre och mer organiserat/snyggt bli det som sagt eftersom ;))) huvudsaken e det...


;))) alla andra snarkar så gott runt mig så det e väl bäst jag med lägger mig..

Godnatt världen och tack för denna underbara dag ;))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0