Positivt besked

Idag fick jag först på morgonen ett meddelande från P4 här i Jämtland på Facebook att han var intresserad av mitt "projekt" på Facebook, angående hjälpkassen och gärna ville komma i kontakt med mig.


Va en sväng till mickan på hennes jobb så ringer dom från Länstidningen, och ville absolut göra ett reportage om detta med hjälpkassen dom med.

Gudars hur nervös får man lov åhh bli.. Vilka frågor, en fråga löd hur kom du på idén om att starta hjälpkassen, ehhhhhh! För de första va ja helt stum att dom över huvud taget ringde till mig om detta och sen bara svara så där. Så imorgon ska vi träffas om detta pch sen träffa dom på P4 radio efteråt.

Jag och Sara skulle träffas och gå igenom allt gällande sidan och vem tror du inte ringer då, jooooooo öp pch ville också ha interljuv. ((Hoppla))

Och dom på P4 ville ha med en som blivit hjälpt av oss på hjälpkassen och eftersom det är jag som levererat till alla så valde jag en av dom att ringa till, hur nervöst va inte det. Men hon ställde gärna upp. Men tror bara han vill interljuva oss "privat" och inte i radio får jag hoppas och att han sen pratar om det i radion. Det e ju positivt för då kan ju vi hjälpa ännu fler.. Så nu känns det ju ännu bättre att jag startade denna sida för att hjälpa andra ;))))


Fick se dagis korten via webben på datorn på tuva Li.. Så sjukt lik mig på kortet. Hon blir bara mer o mer lik mig. ;)))) mammas Lill Fia :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0