Mina hjärtan...

Börjar som sagt att ta sig med allt hemma, dock blir man lite irriterad när vissa inte ens märker hur mycket man tagit bort.. Jaja få väl ta bort det i mitten också så de blir bra.

Köpte en säng gavel när ja fick pengar, egentligen vill ja ju helst av allt ha en som e både nere och uppe, en hel sängram, men det e för dyrt just nu, men nu köpte jag en som bara e vid huvud endan för ja fick den för endast 500:- men det vart fint och blir väl ännu finare när man pyntat och fått bort allt annat som man plockade bort när detta skulle upp. Lägger väl upp bild när det e klart. ;))))


Gud va Wilmer växer ;))) haft sån tur nu så jag hittat massa fina kläder inför dagis för ca 350:-.... En helt ny garderob för det e bra. Men tycker om loppisar ;))) som sagt den det e svårt att hitta begagnat till e till Melvin. Fast Melvin använder ju sin strl länge nu som tur e.. Dock ha han blivit så lång så må inhandla en del till honom.


Gud vad jag älskar mina barn, alltså ibland får ja nästan panik om man tänker på hur mycket som kan hända dom, hur skör kroppen egentligen är. Och dum som man e så ser man ju alla dessa program om sjukdomar och saker som kan hända. Nä sånt må man sluta och kolla på och även läsa.


Idag va vi på Percy Jackson på bio, tyckte den va bra faktiskt, och så va det förhandsvisningen på smurfarna 2 och den e ju bara ett måste!!! Hade ju velat sett den med, men premiären börjar ju nästa vecka ;))) så få vänta tills alla e hemma och se den ;)))))


Snart fyller ju jag och Wilmer år, hövvvvvva vad tiden går fort. Och snart kommer ju en liten bebis som vi väntar och väntar på... Kom nu Lill tjejen så vi få goooooosa och sytttttta bebis.. E bebis sjuk ;))))) kan tro pela blir stolt när bebis kommer.


I veckan va jag på intervjun på det nya jag sökte, va nervös men på nått sätt kändes det ändå bra. Men ja kan inte säga alls om dom vill ha mig, vet ju att det e svårt att komma in och så, men man kan ju alltid hoppas. Ja gjorde ju mitt bästa iallafall!!! Det som räknas. Men ja hoppas ju att jag får det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0