Leka

Tänkte vi skulle passa på och hitta på nått mer roligt så i fredags tog vi och åkte på nya lekhuset. 


Liam tyckte det var jätte roligt och klev in i bollhavet hela tiden. Dock vart han väldigt arg när han inte tog sig ur det då det var lite svårare 😂😊

Fick inte så många bilder på dom andra barnen då dom sprang omkring hela tiden och var svår och få på bild. 

Wilmer fick åka gokart en gång och herregud va duktig han är. Han förstod backen och det utan att nån ens visat och tog sig bakåt och sen la in så han kunde åka framåt igen. Till och med dom som jobbade sa att det var helt otroligt hur duktig han var och med tanke på första gången med. 

Har film på det men nu var det så länge sedan ja höll på med bloggen så jag har glömt hur man visade filmklipp tyvärr. 

Idag börjar vardagen igen och det var rätt segt och kliva upp tidigt igen tyckte både jag och barnen. Men ändå skönt med rutiner i vardagen igen. 

Snart åker vi upp till Uppsala och Liam ska operera sig och jag är hyper redan nu. Hur ska jag kunna gå tre timmar utanför operation åh bara vänta åh vänta och inte ha kontroll över mitt lilla troll. 😩 Huvvva. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0