Barnmorskan..

Låg över kurvan igår när ja va hos barnmorskan iallafall.. hjärtljuden låg på dryga 140.. och ja bär högt.
så det va ju bra allt va bra gällande min älskade lilla bebis. men ja tycker de e lite jobbigt att ja inte vet va det e.

va till doktorn me igår. hade öroninflamation och nån skada han såg i örat. han visste inte va de var.. så vi skulle kolla de senare. efter örat läkt, sen hade ja urinverksinfektion-- men hallå 3-4e gången ja fått det nu på kort tid. så vart ja dålig en gång till efter denna kur ska dom behandla mig resten av gradiviteten. eftersom de e farligt att ha urinkverksinfektion eftersom nått kan irritera livmordern så man öppnas. och vore ju dumt o behöva föda nu. he he


sten-magne ha iallfall åkt på magsjuka så de e ju lite tråkigt tycker jag... stackarn hoppas inte någon av oss andra åker på det bara-.


Nu ska ja iväg o packa snart--



Pöss pössss



Ps>: Nu funkar min lösenordsskyddade blogg med. så vill någon ha den får ni skicka ett mail här på bloggen så ja vet vem ni e o sen får ni det så kan ni kolla lite extra rolig läsning där.. ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0