Djungelhuset...

Idag fick ole o melvin åka på djungelhuset och motionera ur sig all energi.. så de vart tidig kvæll på båda..
nu sitter vi o tittar på seven pounds, igår vart det big stan åh den va faktiskt rolig tycker jag, så den rekomenderar
jag till dom som ha sjuk/dålig humor....

Gællande meddelandet ja fick, så e det en otroligt osmart person som inte tænker på att ip numret kommer med..
ja ja bra e det før mig, før personen ifråga va jævligt feg o inte kunde skriva namn o stå før vem den va... tack før att man kan kolla ip nummer o vem de går till...  så personen ifråga e rolig som kommer me nått så jævla dum grej som de dær.. de dær e førtal. personen i fråga o ja ha inget otalt så de e konstigt du kan sæga nått sånt. nær allt e uppgjort o klart, jævla pucko sæger ja tillbaks, nær du fan inte ha en aning om va du pratar om.
ja de e skrattretande va folk e feg, och tror dom vet allt, och tror dom kan va skyddad o stor i kæften, men sen syns ip numret. smart drag... NOOOT


næe nu ska jag fortsætta se på film, o snart ska ja ut och gå en liten promenad...

fy va mycke vatten ja ha blivit av med, men ha fortfarande mycke vatten kvar..
skønt att visst mycke vatten førsvunnit, men ha inte hundra procentigt blivit helt kry æn..men de kommer sig væl snart hoppas jag..



Pøsssss kæra folk

lite bilder o skrivning kommer imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0