Valborg 2010

hej, va en stund sedan man skrev, ha inte hänt så mycket, i fredags efter jobbet sprang jag in på syssla
och köpte träbokstäver.. som ja gjorde om och fixa upp ovanför hennes säng, lite roligare om man gör nått eget
som ingen annan har, lite roligt nu när man börjat pyssla lite igen.. va ett tag sedan. men mer ska det bli.







som tex detta a:t vart inte oki, så de va bara o göra om (snark)



fast bilden vart inte så bra, men syns på ett ungefär iallafall,,,



sen när jag kom hem hade vi sagt att vi skulle grilla så då köpte ja me mig lite svamp, paprika, abourgine eller hur man stavar m.m och gjorde grillpinnar me kött och grönsaker och en godsallad o potatisgratäng..  så vart våran valborg..



så me det kortet säger jag hej då för denna gång.. och det vart skit gott för den sakens skull...hihih

för ja ha precis avnjutit en bit kladdkaka me päron, som vi bakde efter dagens lunch, gött va det och nu ska vi till furan på bingo..javissssst



Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0