Alla helgons dag..

Idag ha ja hostat rætt så mycket o vart rætt så slut, sovit o sovit anta kroppen tar ut før att ja jobbat fast ja haft feber o vart dålig..

Ha iallafall stædat litte  och lagat middag innan vi for till pappas grav..



Kændes jobbigt som vanligt, synd de e før långt till farmor i øvik och sthlm bara hade velat varit dit med och satt till dom æven morfars grav.. kænns lite tungt ibland att ja bara ha mamma och mormor kvar sen e ja sjælv.
ja ni førstår va ja menar...





Hoppas stenen får vara kvar nu bara, førut hade mamma lagt ett hjærta dær som någon tagit.. fattar inte hur man kan gøra såå. man kan inte ha mycke respekt om man gør en sån grej. Ælskar dig pappa och det kæns otroligt tungt att du læmnat oss.




Hade myskvæll efter vi vart på graven..

Pela ha fått vart hemma från jobbet o vart hær hemma eftersom ja vart dålig. ha bara vart tvunget o ja ha verkligen behøvt hjælpen nu. Tack før att du finns o stæller upp.




så nu ligger ja o mitt hjærta som børja få samma hosta som mig i varsin sida av soffan och tittar
på Men in black 2 som går på tv. lite sent men ibland e det skønt att bara ha mamma och son mys med.
så ja sa han fick lægga sig hær ikvæll bara før att ja ælskar han så mycket.

Før dom andra sover o snarkar før sig sjælv...



Hængde upp lyktan ja køpte till vardagsrummet och det vart jætte mysigt faktiskt..


Nu sover min lilla prins, somna under reklamen... min søta prins

så nu ska jag se klart filmen sen e det væl bæst o sova så man orka me lite imorgon..


pøsss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0