Träning...

Igår efter jobbet skyndade vi oss direkt hem och åt,  för först hade han ...



sen direkt efter pingisen hade han




vart lite tufft med ett två timmars pass tror jag, han får ju prova först på pingisen för att kolla om han vill fortsättal tycker jag e bra, så vi får vi se om han vill fortsätta eller inte..

innebandyn älskar han och han e verkligen skit duktig tycker jag..

gud va kallt det börjar bli ((brrrr))


igår kom första riktiga snö ovädret ((eller va mans ka kalla det)), fasiken man såg ju inte ett skit på vägen..!!

i förrgår kom våra två nya familje medlemmmar, dom e så otroligt söta... jag måste verkligen lära mig och säga nej, vi skulle bara införskaffa en, men sen vart det två.. fy på mig.

ska lägga in kort sen på dom söta små grynen...


vi kommer fasiken inte på några namn, Melvin tycker dom ska heta sagan och george... men vi ska nog diskutera namnen lite tror jag, vi får se...

ska lägga in kort lite senare på dom små.. (( ja vet att ajg e galen))) hahhahahahahha


pöss pösss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0