karate

Idag va ja o tuvis o kollade på Melvins karate träning...
han e så duktig, jag e så stolt att han verkligen ger 100%. han tjatar o tjatar om denna karate dräkt som dom inte får förän i december + bälte om dom klarar uppgraderingen! han fick kusin billys dräkt, dock för stor men han håller på med sina övningar o skrik o vilket språk dom nu räknar o donar på från morgon till kväll..

Melvin tycker han är en kopia av mig och så visade ja han detta kort.. och så säger han gud va jag e lik dig och då betyder det att jag är snygg. älskade barn haha!!






När ja klarade teorin va vi iväg o köpte ett stort vanligt täcke till tuvas säng + ett påslakan med smurfarna på..







jätte gulligt tycker jag...

snart ska barnen ta dagiskort / skolkort, längtar tills ja får dom. hoppas verkligen ja får till så båda får ta kort tillsammans med. sen må man försöka få till familjekort. tur man känner många som älskar att fotografera.

Vet inte om ja kan säga att det e super kul o köra bil, men kan dock bero på att ja kört så mycke privat med mamma innan!!  men skönt o inte va beroende av andra o ta sig dit man vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0