Myspys

Igår åkte jag och tuva ner till Västerås till mamma för att hämta hem Melvin! Först skjutsade vi mister och kusin till momma som bjöd på goda pannkakor och tuvis fick mata häst, klappa får och plocka jordgubbar och röda vinbär!



Så idag ha vi varit på bus borgen och lekt och det va succé ska jag lova!!

Gud vad dom kört på fattar inte att små trollen orkar.. Sen vart det en sväng på nya Ikea men det vart en osthyvel, krokodilmatta, och två ljusgrejjer som gick sammanlagt på 78:- billigt och bra hihi hade dock velat handlat massa saker så klart men men drömma får man! Haft en underbar dag med mina små gryn iallafall ;))))

Dock ha jag vart sjukt trött idag och känt mig yr och dåsig och jävligt uppsvälld i benen.. Men det va nog för ja satt och körde så långt och hade sovit dåligt!!

Killnamn som är aktuella är wilmer,imre och Liam och 2 namnet får ni veta sen :)) finns nått namn till vi pratat om men man får se när bebis kommer vad som passar.. Kanske bli nå helt annat, vem vet!!

Tjejnamn som är aktuella är Tilde, Nova, och sen finns det nått till som inte kommer avslöjas då det e sjukt bra men som ingen får sno ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0