Svullen och trött

Fötterna och smalbenen är fortfarande jätte svullen.. Drygt som fasiken!!

Känner att det finns 1000000 saker att göra innan bebis kommer!!

Känner mig stressad över allt som ska fixas! Det är inte så mycket egentligen utan bara att det tar lite extra tid med bäckenet..

För nu e det inte långt kvar alls!! Speciellt inte om jag får tidigare som vi inte vet! Vet iallafall två veckor innan men allt beror ju på och det e bäst och bli klar innan och kan njuta sen!! Spjälsäng, skötbord m.m ska skruvas och donas ihop! Saker ska läggas ut åh säljas!

Sen måste det köpas in lite nya saker till skol och dagis starten nästa måndag/tisdag!!

Ibland önskar man att man hade haft 20 händer!! Haha

Fast man får ta en dag i taget! Det e ju fint hemma så det är ju inte världskris om inte allt är klart då man har tid efteråt med och skruva ihop det sista till bebis!!

Idag när vi handlade fick tuva vara i lekhörnan igen!! Hon älskar att vara där och jag tycker det e skönt och få skrota själv och hon att rita och pyssla på!!

Melvin fick en kompis som sov över ikväll, så då gjorde vi plättar till middag och lite mys med ljus, film och lite chips!
Så nu ligger jag och myser med tuvis framför en film i sovrummet så jag antar dom andra intar sov position snart med ;)))






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0