Träning

Imorgon blir det träning en stund, ska bli så skönt! Ska försöka påbörja pulver och ersätta ett mål per dag med som ja ha kvar sen förut...


Ja e så motiverad och glad nu förtiden, vet inte vad det e med mig! Kanske att allt börjar se ljust ut som gör mig motiverad till och hitta tillbaka till den jag är..


Just nu har jag 3 fulla kartonger med barnkläder som e för smått för barnen som ja plockat ihop bara i veckan så e nog dags för tradera och loppis snart!

Börjat rensat och tvättat ur garderoberna i sovrummet och vips va min garderob = med tom! Tråkigt men bara Åhh inse att man måste ta tag i det nu... Jag hatar att jag ha blivit lat då jag egentligen inte är lat... Så ha jag inte gått ner 20-30 kg till oktober detta år ser jag nog bara operation som ända lösningen ;))) dock e det endast om jag får det med ring för jag tänker inte kapa nått..

Så finns det nån som vill köpa kläder till billig peng säg till... Har alla möjliga strl även xs sen ja va tunn som e super snygga....

Mamma har haft barnen och idag innan hon skulle skjutsa dom till mig så hade tuva Li målat mammas två väggar med olje kritor så de gick inte bort och va riktigt mycket!! Haha
Tuva Li tyckte det va fint för det va ju en drake .. Full fian min ;))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0