Trött

Idag är jag rätt så pigg, sovit 6 timmar så det e skönt ;)))

Och jag menade med gårdagens inlägg att det var en höst som hade kolik och inte en katt... Haha

Vill verkligen utomlands det bara skriker i kroppen att ja vill ha sol och värme och ha kul.. Ska träna som fan nu så får man se om man tar en belöning i höst under min födelsedag eller efter till Grekland, älskar Grekland, så fint och mysigt med go mat och mycket roligt och titta på , fin omgivning o kultur och även bra uteliv och barnvänligt!!

Kanske blir en sista minuten dit över födelsedagen, finns ju då för ca 1000-1500.. Vill dock åka till Kreta tro jag!!


Men man får se vad man ha råd med och inte.. Vill så gärna åka iväg med Melvin också då han tjatat och tjatat om att få åka i flera år! Och det e lika dyrt stt åka utomlands som att åka i sverige.. Kanske bli bara jag och prinsen vem vet!! Få se va man ha råd till...

Nä nu ska tuvis på dagis och ja ska kolla på ett par skor att träna i!!


Skriver mer ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0