Myskväll för mig själv ;))))

Ikväll har jag för första gången på väldigt länge en liten musik stund i ett eget rum, med hög volym..
 
((terapi för själen))
 
så jävla nice.. Just i denna stund saknar jag ibland att ha en helg helt för mig själv åh bara lyssna på musik och hitta på massa skoj, ja ni vet glömma bort vardagen litte... Vet ju att det inte är samma sak som när man va 16år och barnfri, men ibland händer det för lite roligt tycker jag... Men så är ju livet ibland..
 
 
Tänkte ja skulle föreslå för alla i gamla gänget och träffas och ta en rejäl fest och lyssna på alla gamla klassiker låtar vi lyssnade på och kanske lite karaoke som jämt va hemma i gamla lägenheten hahahaha ja de va tider det.. Men vore sjukt kul! En återträff så alla kan vara med ;))))
 
 
 
do you Wanna be My fjortisboy... Mohahahahahaha
 
 
hoppas verkligen vi kan få till en träff med alla... Nu umgås ju dom flesta och vi festar fortfarande men vore kul med just en återträff med gamla låtarna m.m ;))))
 
 
tuvis ha blivit sjuk igen, suck.. Så fort dom går på dagis så börjas det.. Och det e väl alla småttingar som börjar som drar på sig allt skit och smittar vidare.. Fyyysshhhh
 
Änä nu ska jag fortsätta planera lite till dopet gällande dekorationen, godnatt ;)))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0