Jul stök

Snart är det JUL ;)) gud så mysigt ;) längtar så himla mycket detta år att få stöka och böka fram julen ;))) ska baka en massa gott med barnen ;)) jul för mig är att få fira där jag bor ;) kommer ihåg när man va liten och åkte bort ;/ det är inte som att fira hemma ;))

och som jag sagt tidigare så tror jag mer tjejer tänker så än killar, att man vill fira där man bor ;)) nu känns det ju extra kul och mysigt för nu är både garaget och så kallade skrot stallet urflidd ;))

va till soptippen hur många gånger som helst ;)) lika skön känsla varje gång ;)) skönt Åh bli av med skiten bara ;)) nu e det bara inne kvar ;))) och organisation så kan ja känna lugnet igen och fokusera bättre på mitt "jobb" och på framtiden ;)))

Och ja e mäkta stolt över mig själv att ja faktiskt tagit tag i dom bitar jag är missnöjd över mig själv med ;)))


.....................................


Så himla kul att det går framåt med hjälpkassen ;)) man får se hur det går ;))) ja tar det som det kommer;)))



Nä nu ska jag fortsätta sticka strumpor till tuvis ;))) men bli nog till åhh tigga några strumpor till alla 3 barnen av farmor tror ja bestämt ;))) fy fan vilken tid det tar innan man e van ;)) mössor går super fort ;)) strumpor ;// njaaaa, tycker hälen är så himla svår ;)))) men man må ju lära sig nångång ;))))

Godnatt sov gott ;))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0