Urk

I förrgår va ja på affären och såg ju så klart en person ja absolut inte ville ens se just då :/ ja vill inte träffa människor som tror på andra mer än på mig, och som spytt sån galla om mig och betett sig som en idiot mot mig fast ja inte ens gjort nått. Ja tycker iallafall att man kan be om ursäkt som vuxen och prata även fast man inte umgås, man e liksom inte 14 längre. Men sen är det tråkigt att det vart som det vart då personen i fråga är väldigt rolig. Men ja ha liksom inte energi längre till att va trevlig till människor som inte fattar bättre att det e kul för andra att säga och ställa till och som bara skrattar åt det för dom vet att det sårar mig och det tyckte dom tydligen va kul ;(

och när personer inte litar på mitt ord då få det va. Så de va liksom den sista personen ja ville se med tanke på att både personen i fråga hatar mig åhh ja e jävligt besviken över hur man kan va så elak mot mig framför andra.

Nä hoppas det dröjer jävligt länge innan ja träffar den där igen ;/ den dagen personen ber om ursäkt så ska ja be om ursäkt. Men ja vet att den dagen aldrig kommer så det e inte ens nått ja behöver tänka på. Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0