Besök

I helgen kommer Therese och sten Magne på besök ;)) Ska bli jätte mysigt ;)) tycker om dom så himla mycket.

Imorgon ska vi iväg och spela bowling och få då allt hoppas kabiner över andra hälften iallafall ;)) för han bli så förbannat sur för att han aldrig vunnit över mig ;)) därför MÅSTE jag vinna imorgon.

Allt rullar på och ja börjar känna mig så himla stressad över allt. Ja hoppas vi får till det nu så vi kan fixa det andra istället för detta. Men vem vet förän allt e klart. Men det e som sagt jävligt mycket jobb men ett bättre utgångsläge för alla och för plånboken i slutändan.

Nu ska jag ta åh göra lite popcorn till Melvin och Tuva Li som ligger på Melvins rum och kollar på film. Tänk att jag har världens finaste barn. Mina 3 små trollungar ;)))

Brukar alltid säga till barnen älskar er från månen och tillbaka ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0