Happy happy

Det känns så himla skönt att vi nu äntligen fått lokal ;)) jag är så otroligt glad och allt känns så mycket lättare och desto gladare jag blir för var dag undrar jag vad jag seriöst ha hållt på med. hmm jaja som ja skrev i förra inlägget så kan man bara se framåt och aldrig glömma sina misstag och tänka en gång extra innan man gör nått istället.


ja tror jag börjar slappna av och känna att jag med gör nått bra och nån nytta.

Ja e sån som alltid vill göra bra saker och när det blir misslyckat blir ja helt förstörd och har bitvis känt att när jag inte ens kan bidra med nått bra har jag bara dragit mig längre och längre ner och gjort massa dumt. Man kan inte bara skita i saker som e vidrigt eller där man bor bara för att man mår dåligt. Men tyvärr vart det så.

Jag och barnen har bestämt att vi ska rensa och sälja det som går att sälja som dom inte använder och hitta på nått kul istället och införa mer som vi hade förut att man får hjälp till.

tuva älskar att dammsuga sitt rum åh tvätta golvet efter vi städat tex och det e bra, sen ska hon avsluta en sak och plocka ihop innan hon tar fram nästa.

Kommer fasiken va benhård, så jäkla less man blir när barnen stökar fram men inte vill plocka bort.

men bli säkert bättre nu när hon få gå på dagis med längre och springa av sig energin på ett annat sätt.

nä 2014 ska bli ett bra år har jag bestämt ;))) ingen mer slarv majja, dock ska ja ta baby steps ;)))

Hoppas allt kommer gå bra med det vi startat men det ser lysande ut just nu och hoppas det kommer att bli ett bra år och många får hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0