💩 bada 💩

IgÄr fick det bli badet med Àlsklingarna. Dom tyckte det va jÀtte kul och sÄ följde mamma med och det va kul för det e endast en gÄng innan hon följt med barnen och ja kan inte komma ihÄg att hon följde med mig en enda gÄng som barn dit sÄ dÄ blir det ju lite extra kul för mig med.


Wilmer började bli trött mot slutet dĂ„ han inte han sova nĂ„n lunch 😔 sĂ„ jag gick och duschade av oss och sen gick vi till bilen och han slocknade direkt Lill skrutten ❀ han va sĂ„ duktig Ă„h snĂ€ll ❀ alla 3 givetvis tyckte det va jĂ€tte roligt Ă„h bada och extra kul att momma följde med för annars nĂ€r jag Ă„h barnen Ă„ker sjĂ€lv ha ja ju som ingen möjlighet Ă„h dela upp mig pĂ„ samma sĂ€tt. NĂ€ sĂ„ det vart en toppen dag ❀






Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0