14 dagar kvar 💗

Nu Ă€r det endast ca 14 dagar kvar och jag kĂ€nner mig faktiskt mer nervös och Ă€r mer orolig Ă€n jag nĂ„gonsin varit innan. 

Jag sitter och tĂ€nker pĂ„ kvĂ€llarna hela tiden om det skulle hĂ€nda nĂ„tt medans man sover, kommer allt gĂ„ bra. Ja listan kan göras otroligt lĂ„ng. 

Det Ă€r vĂ€l mycket ocksĂ„ för att man har hört och sett mer runt en vad som kan hĂ€nda med dom smĂ„ liven. 
((Huvva))

Vet att man inte ska tĂ€nka pĂ„ det men det Ă€r vĂ€l det att man Ă€r mer rĂ€dd just för att man haft just sĂ„n tur. 

Men barnmorskan sa att det Àr naturligt att vara orolig och tÀnka för "mycket".


Tycker det Ă€r svĂ„rt ocksĂ„ med namn, konstigt nog Ă€r tjej namn inge svĂ„rt Ă„h jag har massor om det blir en tjej 😃 

Blir det en pojke har ja endast hittat ett möjligtvis tvĂ„ namn och det ena namnet skulle bli dumt dĂ„ hans bĂ€sta vĂ€ns son heter det. Det namnet hade jag till wilmer men han passade inte till det namnet. nu blir det ju kanske en tjej, vem vet. Men de bli förbaskat drygt Ă„h komma pĂ„ nĂ„tt om det blir en kille. 

Ha aldrig haft sĂ„n ide brist pĂ„ barnnamn men mĂ„ se vad det blir först innan man ens mĂ„ fundera pĂ„ namn och vad som ens passar in. Det ser man ju först nĂ€r barnet Ă€r fött och blir det en tjej har vi Agnes bland första val men Ă€ven andra om det inte passar. 


Vi fĂ„ helt enkelt se đŸ’—đŸ’“đŸ’•â€ïžđŸ’ž


Hoppas för allt att allt gĂ„r bra bara. 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0