Hål i öronen 😳🙈

Förra året på Tuvas födelsedag fick Tuva i present att ta hål i öronen. Så klart när vi bestämt sist att hon skulle få ta så vart hon ju sjuk och sen dess har det legat på is och nu när hon bytt skola så har dom flesta tjejerna hål i öronen så det har tjatats ett tag. Men självklart eftersom hon har sin sjukdom och jag vet vad den innebär måste  jag ju så klart kolla både i barn diabetes gruppen på Facebook och med doktorn och sköterskan innan man gör nått man kommer få ångra dyrt. Men var över 30 föräldrar som skrev att deras barn både nyss och för flera år sen tagit hål i öronen och när doktorn och sköterskan bekräftade att det är helt ok så fick hon sin vilja och sin present sen förra året ❤️ så fin och så stolt vart hon min fina prinsessa 😍 och så klart ville hon ha nyckelpigorna ❤️ så stark och så fin min prinsessa och så underbar och en vilja av stål vill jag lova 😳😂🙈❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0