Arbetskamrater/sjuka barn

Har verkligen jätte fina arbetskamrater. Så roligt att alla är så otroligt gulliga och alltid så glada. finns en del jag fått väldigt bra kontakt med så det är jätte roligt. 

Jag måste verkligen berömma mitt jobb på flera punkter då dom verkligen hittat rätt personer på rätt plats både i ledning och arbetskamrater. Sen kommer man alltid mer nära vissa än andra och det är ju bara fullt normalt. Men det som är så härligt på det här jobbet är att alla hjälps åt. jag och min arbetskamrat som sitter bredvid varandra frågar ofta varandra om hjälp då vi är duktiga på olika saker men kul att man ändå kan hjälpas åt och snappar upp olika saker. Jag storm trivs verkligen och det är ju det som är huvudsaken. 

Barnen börjar äntligen bli lite friskare så nu ser jag ljuset i tunneln ;) är så otroligt glad att jag har världens bästa mamma som verkligen kan hjälpa mig. Barnen har varit extremt sjuk och jag lyckades ramla och göra illa armen och haft inflammation halva ansiktet och fick äta 3 flaskor flytande med dallacin tror jag det hette. 

Men nu får det verkligen va färdigt med dessa sjukor som infunnit sig hos oss. Inte välkommen fören nästa höst minst TACK!

Normalt brukar dom inte vara sjuk alls knappt men det har gått extremt mycket nu. Jag har känt mig extremt trött efter alla sjuka barn med och från allt som hänt mig med. Idag kände jag mig helt förstörd då jag knappt sovit nått. 

Tuva vägrade gå upp i blodsockret i natt fast jag fick väcka henne för att ge henne nått och äta flera gånger. Man blir ganska så trött dessa dagar det blir så men känns mer som det kommer och går. Men klart man blir lite sliten. Men ihelgen funderar jag på och färga håret och dona lite. Har knappt haft ork ibland o kolla mig i spegeln och stressiga mornar har det varit ibland. Men jag älskar ju o fixa till mig lite iallafall så nu får man kliva upp lite tidigare så man känner sig lite fräschare som människa. Men ibland infinner sig helt enkelt inte orken. Och jag gör alltid så gott jag kan just den dagen med dom förutsättningar jag har haft både dagen innan och under natten. Men ibland vissa dagar när man sovit kanske 3 timmar varje natt i en vecka kanske man får lov att va trött till helgen. 



                       💕 bara och kämpa på 💕












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0