Små söta sjuka smurfar

I helgen började första barnet med feber och nu sitter jag här med tre barn som är snorig, hostig och två med feber och ont i halsen. 

Så himla tråkigt då jag tänkte ta ledigt någon dag vid påsk men det kommer jag ju inte ha råd med nu tråkigt nog. Känns riktigt surt faktiskt. 

Är ju roligare att ha kunnat åkt och hittat på nått och grillat och myst än och sitta med 3 barn som inte alls är pigg. 😩

Men vad ska man göra ärligt talat. 



Har iallafall tänkt och tagit en och en halv veckas semester i sommar. Räcker ju gott och väl och jag måste försöka jobba på så mycket jag bara kan nuuuu då jag haft så otur med bilar, sjuka barn och så vidare. 
Så nu har jag beställt sjukfria barn till efter sommaren. Det värsta jag vet är ärligt och va hemma med sjuka barn. Så fruktansvärt tråkigt. Kakan på det hela är att jag med börjar känna mig dålig mitt upp i allt. Och det är väl ändå det värsta. Vara sjuk och hängig själv med feber och fyra barn som vill ha hjälp med diverse 😵🤔


nä nu blir det sova. Är helt slut. 😴 GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0