Tårarna rinner

I lördags fick vi ett besked som många av oss inte riktigt förstått än.

Mamma ringer till mig och säger att jag ska sätta mig ner för nått tragiskt har hänt. Att du av alla vackra själar skulle bli en ängel så tidigt är en obeskrivlig känsla.  Att du aldrig mer kommer att finnas hos oss 💕 


(null)



                         💕Fina älskade Tony 💕

 Har nog aldrig varit så snabb till din underbara mamma där polisen och prästen var.  I två dagar har tårarna runnit och det kommer nog aldrig ta slut. 

Idag var jag och din familj och tände ljus för dig och många med oss. 

(null)


                💕 DU ÄR FÖR ALLTID ÄLSKAD 💕

Dom här två dagarna har varit fruktansvärda och jag trodde seriöst inte det skulle finnas mer tårar och jag tror inte jag kommer förstå fören den dagen man får se dig och förstå att du endast kommer leva kvar i våra hjärtan framöver 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0