Javissst




1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?

Ibland önskar jag mig ett annat namn,men jag är nöjd med mitt namn.

2. Saknar du något i ditt liv?
Att ja skulle få chansen att vinna massa pengar...

3. Sommar eller vinter?
Båda ha sin charm

4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
Ja att han va väldigt snäll, omtänksam, Och vi hade asroligt tillsammans.

5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Få vara me familjen o se hur lycklig ja e att jag har den familj jag har,

6.Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Tro inte det.. beror på va det gäller

7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Skulle kunna tänka  mig flytta utomlands senare i livet.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ohhhhh jaaa,,,

9. Hur många barn vill du ha?
det vet ja inte men 3 vore väl inte så dumt.

10. Har du återkommande drömmar?
Det kan hända..

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Oj, ja kanske lasangyette kanske, gud va svårt :)   (eller kinamat kanske)

12. Märkes kläder eller inte?
Vet inte ens om ja ha nått märkesplagg, så näe tar på mig de som känns bekvämt eller snyggt beroende på va man ska göra.

13.  Vart ska du/ni fira jul?
Antagligen i huset

14. Har du ett Nyårs löfte?
Ja tror ja ska kanske ha det i år. att sluta snusa. men vi får se

15. Vad har du för planer för dagen?
Va ut en sväng på G3 me mina kära vänner, men ja va dock nykter.. åkte rätt tidigt o satt på max o tog en blåbärsshake me sandra, linda o hennes pojkvän tommy... och nu e de sängdags så ja kommer upp me lillskrutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0