Men fan..





Jag o sandra va ut igår.. va kul, jag va ut nykter som vanligt nu förtiden... (flört)
Här sitter vi på max o dricker blåbärsshake tror väl ja hade ett inlägg från igår (fredag) om det... ikväll va vi också ut men vart bara en stund.

Fan ja börjar bli nervös för huset, tänk om ja får sitta där helt själv.. ingen kommer o hälsar på o ja tar mig ingenstans. fy fan alltså.... börjar få ångest.. men de blir nog bra.  nu e ja larvig ja vet, men tänk om de kommer någon otäcking dit. ja ha ingenstans att springa, för långt till grannen, ingen hör mig om ja så skriker ihjäl mig.. tanken får mig typ o vilja springa långt långt bort.. men va faaaannn. får väl ha yxan i beredskap.. he he he  näe men de ha väl sin charm me o bo som man bor.



fy fan va less aj blir på mitt ex. sitter o skriver mess om sitt ex, ehh intressant... och jävlas me mig gör han me. och vill att ja ska jävlas me hans ex. ehhh näe varför ska ja det. näe de e så skönt att vi slipper ha han kring våra liv. bara massa trubbel med denna man. jobbig jävel, att ja stog ut 4år helt otroligt.. fast de satt väl sina spår med.. men men nu e de över för länge sedan me han.. flera år tillbaks. o ja fattar fortfarande va fan ja såg hos fanskapet.. melvin klarar sig bättre utan sin far för han ha inte ett piss o ge. han ha inte ringt eller hört av sig på evigheter. vill bara ha han när de passar han. och när han har en tjej. annars skiter han i det. så ha de vart sen den dagen de tog slut.. eller ibland men kan räkna de knappt på en hand.. den tiden vart ja nästan inlåst kunde aldrig göra nått, fick ju gå ut men han hotade me typ  att han då skulle till brasilien, för de va samma sak. ja va gör man.. han e en sån som gör att energin tar slut.. amn bara inte orkar bry sig..

han klagar på att min mamma e kontrollerande... ehh ja hon va till hjälp när han ville vi skulle åka på kryssning eller inte hade pengar till mat. men när hon ville hjälpa mig me melvin eftersom han aldrig ställde upp.. då va hon jämt där ehhh vriden livsuppfattning tror ja.... ja e glad att min mamma ställde upp ibland som hon gjorde och gör.

Är livrädd att man ska dö i förtid o den jäkeln skulle få vårdnaden, alltså över min döda kroppp. NO WAAAAY


Näe nu avslutade vi det samtalsämnet, blir bara förbannad....



näe nu blir det nya tag, snart jul så mysigt om ja hinner färdigt vill säga i huset, men de hoppas jag.
e ju typ 1000 saker ja kan önska mig nu till jul..




näe nu blir det sänga trött o får dom här jäkla hostattackerna hela tiden... drygt



pusssar i massor till DIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0