Skoldags...

Nu ha mammas stora GRABB börjat skolan..

känns helt ofattbart, vi va med han första dagen på skolan, eller det e väl alla, men idag fick han ta taxin själv till skolan (eller skolskjuts e de ju) men med taxi.. och när han kom hem va han så glad för han hade fått nya kompisar.
å nu längtar han till imorgon, känns bra att de går bra så, e mest som vuxen ja tror man oroar sig för kompisar och att dom ska bli tanför, men e väl mest för att man vet att det existerar tyvärr, men i den åldern kanske man inte ha lärt sig den fula "saken" att göra mot någon än (vad vet jag)..

ha lite saker framför mig som ja hoppas ja ska få igenom, en bra sak för mig att göra nu när man e mamma ledig o allt men ändå att man inte behöver sitta hemma o göra ingenting.. men man får se kostnader m.m först.. vore kul om det gick iallafall!!

ska skriva mer någon dag framöver, e lite mycke just nu..  håller på o planerar som sagt, pluggar lite, och planerar för dop och försöker hålla iordning både hemma och på barnen o hund och mig själv så klart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0