Busborgen...

Träffade Göran idag och skjutsa dom till busborgen, men något kul.. ehh jaaaaa
jag gick in o kollade en stund oh det va verkligen ett barns dröm. kan bara tänka mig va ivriga dom ska vara över att vara där, för de va otroligt stort o fint me alla grejer ett barn drömmer om.. Lämnade kameran med göran för att han skulle ta lite kort men de e ju som vanligt när man lämnar kameran me en man... (Åhhh)!! så ja hann ta några kort innan ja lämnade över den o dom kommer här, så detta e ju bara 3 saker av dryga "70" saker att göra.














jag o mamma skulle ju så stort runt o kolla på alla affärer som vi älskade här i västerås när vi bodde här.. Mmm eller hur, vart att vi gick in på våran älsklings frisör åh åkte dit på att slinga både ja o mamma.. och klippte mig med gjorde jag fast ja nyss ha gjort de, åh de vart mer åt de röda hållet fast ja ville ha så där blont som ja hade förut.. men man måste ju pröva nått nytt.. en riktigt vårfärg..  


Lite dålig bild, syns inte riktigt..


syns även dåligt här..


Är ju verkligen vår här sommar fint o varmt o ingen snö på backen.. men härligt Ohhh YES.. men tog ju dock hela 3 timamr hos frisören så de va ju lite drygt o våran tid hade gått ut att gå på staden dårå för ja skulle möta melvin o göran o äta lite mc donalds.. sen gick vi på hälla snabbt för ja skulle köpa ett par skor på rea till melvin som va as snygga på ica maxi.. ica maxi e verkligen halva affären me billiga bra saker o andra delen mataffär. roligt att den ska komma till östersund då ica maxi verkligen ha vart min favvisaffär sen vi bodde i västerås.



melvin ville absolut ha dessa skor, fast dessa kort e tagen på skopunkten i förrgår..
han vägrade ta ett normalt kort om han inte fick dom. så då fick de bli ett dryg kort.. he he






mammas kille klär ju verkligen i stövlar med.. ler

näe vart en lång dag idag och är så fruktansvärt trött, vaknade sex i morse av att de sprang folk i korridoren..

nu e de sovdags   godernatt..

Pössss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0