Halstabletter

Just nu lever jag på halstabletter... åt en hel påse igår för att ja ens skulle kunna prata.

Va tvungen och ringa o säga imorse att ja kom 5-10 min försent för ja va tvungen och köpa halstabletter, låter som en kråka, men går o prata emellan om man bara tar det lite lugnt..

Igår låg ja o hade nästan kramp i bröstet efter allt hostande, + 39.9 i feber..

jag låg från 6 igår kväll för ja va så slut och hade så ont i kroppen tills imorse.

 

I helgen e det ju så kallade halloween helgen så då blir det massa

 

Melvin skulle sova hos Mamma i natt me för dom skulle försöka sig iväg på filmfestivals filmen som va ikväll (drakkrigaren) som dom ville se på bio förut, men de vart aldrig tid till det, och denna filmfestival vecka som e på höstlovet e ju skit bra för det kostar endast 10kr att gå. och det e filmer från morgon till kväll..  så ja hoppas lillprinsen mår bättre så dom kan gå på bion iallafall..

Tänkte försöka me litte myspys, och köpa lite ost o kex o litte vindruvor som tuvis älskar..
och sen blir de nog lite skräckfilmer som går ikväll om man orkar när tuvis somnat..

jag envisades me o åka på jobbet idag eftersom det bara e 3 timmar vi jobbar eftersom det e dag före röd dag och då jobbar vi bara till tolv, så då gav ja mig fasiken på att åka iväg iallafall, fast de kändes jävligt tungt ska ja lova.. så sen blir de handla snabbt som attan, göra lunch, tvätta lite o sen direkt till o vila tills middag ska göras.. ska bli så skönt o få vila.. e så trött just nu.. tänkte eventuellt lägga in lite kort senare om jag orkar..

Nu längtar jag efter mina



fina hjärtan..

Jag ha dom bästa... älskar er över allt.


försöker iallafall kämpa på så ja kan köpa mig själv en ny mobil...


 vill så gärna ha denna, nästan samma som ja hade förut fast detta e en ny modell...

men det e ju inget ja direkt prioreterar i första hand.. utan de får bli när man ha råd..

Pösss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0