Jaha då va det dags igen...

Nu e jag o Melvin ganska Oki, vi hostar och febern ha gått ner, och den ha varit upp o ner hela tiden, i helgen va melvin jætte sjuk och ja va faktiskt pigg, men det fick ja æta upp på søndagen.. men de gick rætt oki ændå med hostmedicinen...

Men nu e det tuva som fått influensan och hostar och støkar på... men ja frågade mamma om inte hon kunde ha Tuva imorgon iallafall så ja får ivæg o jobba, ja mistar så otroligt mycket på att va hemma mer och det e otroligt  tråkigt med før det ha vart en och en halv vecka, fast iof så ha ju både jag melvin och nu tuva haft detta och hoppas vi slipper bli mer sjuk detta år..

Jag hostar rætt mycket fortfarande men ska ta med mig hostmedicinen utifall man får nå hostanfall..

men det e værst nær tuva blir sjuk eftersom hon e så liten, Melvin kan ju sæga om han har ont eller vill nått speciellt..

Tycker det e kul før Melvin med att han ska få gå på skolan imorgon, før han ha vart borta længst..
han ha verkligen haft otur me denna førkylning.. men vi ha læst o pluggat så han e iallafall inte efter med nått.. han e så duktig, han ælskar att læsa bøckerna som han har hemma sjælv och frågar genast om det e nått han inte førstår. han vill verkligen bli duktig. och han tycker det e otroligt kul med læxorna... love you

Jag hittar fasiken inte min internet sticka... vart e den... fått låna mammas just nu...


I helgen va vi ivæg från fredag te lørdag o hælsade på, sen fyllde gammel farmor 70år..

sen va vi ivæg te bo o tina och kollade på deras hundvalpar.. alltså charlies halv syskon..

och wiii så søta dom e..



dom e ju så så søttta wiiii wiiiii



Tuva tyckte dom va roliga nær dom hoppa upp, och nær hon stræckte ner handen.



mamma titta...


fanns en som va så otroligt søt.. snacka om att ja vart kær i henne...




Værldens bæsta farfar och Tuvis... så fint kort tycker jag.


næ nu må ja sova om ja ska orka mig uppp imorgon, kommer mer kort då om internet e bættre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0