4 bebisar av en helg.. haha

Vilken stjärna... hahhaha







vet inte om ni ser texten så bra men killen har fått barn me 4st tjejer samtidigt och barnen kom
väldigt tätt... så kan det gå när man inte använder skydd, haha!!

hoppas han lärt sig av den helgen han lekte HINGST!



Den va så sjuk så va bara tvungen och lägga upp den... han borde fan ........

Det sjuka va att detta va under hans svensexa.. hahhahahahaha


så här står det i tidningen:

Andreas utterberg du är med i fyra bb bilder samtidigt, hur
kan det här komma sig?

Ja det är ju mina barn så det är klart jag ska vara med.
men jag förstår vad du undrar. ska jag avra ärlig så var det en
helt galen helg som det hände. det var min svensexa faktiskt.
sen vart det ju inget bröllop. av förklarliga själ.. det är lite jobbigt att prata om.
samtidigt förstår jag att folk undrar och för barnens skull är det väl
bäst att va ärlig om allt.

Barnen är ju födda ganska nära inpå varandra. kunde du vara med på förlossningarna??


jag var fakiskt med på alla utom en, det var mammorna som fick bestämma,
alla var helt fantastiska upplevelser, den frösta förlossningen var faktiskt lite chokartad,
då minns jag faktiskt inte så mycket. men vid den sista var jag väldigt närvaranda.

Är ni vännor, du och barnens mammor??

Ja i princip, vi kan iallafall prata med varandra.


Hur ska du fördela pappaledigheten?

Ja, jag ska försöka få tid med alla barnen. så mycket jag kan,
jag har fått ha ett särskilt möte med försäkringskassan, som har
varit väldigt hjälpsam, vi tar det lite på uppstuds.


haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0