världens finaste låt

Alltså den här låten gör hela mitt liv, haha nej då men den e så otroligt vacker, och hur stark är inte kärleken här, älskar när man ser att folk faktiskt kämpar, ochs en att han gjorde en låt till henne, hur vackert är inte det, ja smälter och ja dööör... och den e så otroligt vacker med.  historien i sig är underbar. så nu ska ja säga till en viss person att ja vill också ha en kärlekslåt....hihihihi  ((kan ju jag glömma)) den här låten gör mig både berörd,ledsen och får mig att känna livglädje... den dagen ja gifter mig skulle ja faktiskt inte tacka nej till att ha denna låt. den e vackrast...
 


OCH FÖR ATT INTE GLÖMMA VILKEN FANTASTISK MÄNNISKA HAN ÄR...











Tänk att fria till din livs kärlek och sen råkar personen ut för en olycka 2 månader innan tro ja jag såg någonstans innan dom skulle gifta sig, och idag kan hon knappt prata eller gå... säger det igen vilken människa, blir så lycklig att se att det fortfarande finns så fina människor i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0