Bingo igen...

Va meningen momma skulle åka hem idag men sen bestämde vi oss för att åka på bingo med Madde på furan! Och tur va det för momma för hon vann 3000:- på Lill rövarn!! Jätte kul tycker jag att hon fick vinna ;)))

Börjar slita riktigt med bäckenet, svårt att ta mig upp eller vrida mig och det bränns och sticks! Men det är väl bara och härda ut.. Men det e tungt och ja gruvar mig för att sköta allt dom kommande två veckorna!! Men allt går bara man vill! Glad ja mår bra och ändå e pigg mot sist!! Snart e bebis ute och jag längtar så otroligt mycket!!

Tänk och få se ditt vackra ansikte, hålla om dig och pussa dig och inse att du är så underbar och "bara min", att det är du som buffat och krånglat och hållt din mor vaken på nätterna! Se en verklig bild av något som bara vart en fantasi! Snart mitt älskade barn möts vi och jag kommer älska dig för evigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0