Vilket väder ;(

Igår kväll bakade jag och barnen en blåbärs paj av det vi plockade här om dagen ;) inte alla men wilmer älskade verkligen blåbär, som han åt och plockade upp dom små bären med söt finger greppet ;)))

Va meningen vi skulle ha utflykt idag med blåbärs pajen, men det va bara och glömma ;)) för de första har både jag och tuva känt oss super varma och snoriga och inte känt oss så krya, men inte direkt sjuk. Och sen på grund av detta väder. Fyyyyyyyyyy, det ha regnat precis hela tiden ;))))


På torsdag/fredag få ja veta nått super spännande, ett svar ja av hela mitt hjärta hoppas blir positivt. Gud så glad jag skulle bli ;))))) ingen skulle förstå min glädje ;)))


Vart att vi bakade en kladdkaka till kvällsmyset.. Både tuva och wilmer tyckte om smeten ;))) dock fick wilmer bara en liten klick på en skedd. Dock på kortet ja ska lägga ut ser det ut som han ha ätit hela skålen ;))))


Madde skrev att hon skulle komma förbi så när hon kom förbi frågade ja mamma om inte hon kunde passa barnen bara medans jag och Madde gick ut och gick.

Vi gick nästan en timme i rätt så rask takt iallafall ;))) ha ju vart ute mycket på slutet så nu har man ett annat tempo än förr även fast det så klart kan bli bättre ;)))

Vi hittade en mini groda ;))) skit sööööt, vi hade tänkt och pussat den och kollat om det vart en prins, meeeeen nääää vi ha det så bra som vi har det ;)) så den fick gå till en annan ;)))

Gud vad wilmer e snabb nu ;))) så jäkla sööööööt älskade unge ;)))))


Och jag och min underbara prinsessa har målat prinsessor, byggt pärlplattor och rensat hennes leklådor ;))

Nä nu bli det sängen;))))


godnatt och pöss på er 😘😜😜😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0