Hjärnsläpp

Idag när jag städade under soffan åh drog ut allt skit därifrån fick jag ett hjärnsläpp.. Allt skit ska bort, mycket e taget och borta men är mycket mer som ska bort. Och ja kan väl inte direkt erkänna att jag trivts så bra och känt mig så motiverad och absolut inte med hur det varit möblerat. Så ja fick för mig att nu skulle ja fasiken ta tag i det och göra det hem trevligt och mysigt och sluta komma på saker för åh slippa. Och de vart super super fint ;))) och inte att ja inte trivts här utan att det känts så trångt och svårt att möblera.

Barnen hjälpte till och va helt lyriska över slut resultatet ;))) dom myste direkt ner sig och tyckte det va helt underbart ;))) så det vart lyckat ;))) lägger in bilderna här istället för på Facebook eftersom vissa inte får till åh läsa min blogg ;))) må ju bli lite överraskning för gnäll burken med ;)))


Må kanske med tid åh rum ta åh skaffa en ny byrå till hallen eller egentligen vill jag ha 2stora sko skåp från Ikea men även en byrå ;))) skit snyggt blir det ;)))

Och nu när ja målat alla rivna lister så det inte syns nått så ser det fint ut åh kommer bli ännu finare sen med lite nya tapeter nångång i framtiden kanske ;)))

Börjar bli varmt och trivsamt ;))) och tuva sa hela tiden, men mamma ska du slänga allt. Japp svarade jag. Tuva upprepade gånger, men mamma, ska du verkligen slänga de där med, jag: japp.. Till slut vart hon frustrerad men mamma sluta sig japp hela tiden.

Då förklarade jag att jag orkar inte ha mycket saker för de första finns det inte plats för mycket saker då vi bor trångt och har dåligt med utrymme som vi har det, och att det blir lättare att städa och vi är inte i behov med så mycket saker. då sa tuva bara men mamma vart ska du slänga allt då. svarade på soptippen och då sa bara lilla sötnosen, tror inte dom har plats för allt.

Haha dom e för söta. Vi har faktiskt slängt mycket vi kunnat sålt, men orka sitta och vänta på allt att folk ska skriva köper, sen ska man sitta åh vänta på att dom kommer eller möta 30st olika för små kravs som knappt ger pengar till bensin. Nä dom dyrare sakerna få åka ut.


Ska till sten Magne och Therese till helgen och julshoppa Litte granna i namsos ;)) ska bli mysigt ;)) längtar ;))
Dom är så himla underbara ;)))



Nu har jag faktiskt nått till mitt första mål på vikten ;)) wiiiiiieee ;)) så nu ska vi allt fortsätta till nästa mål som ligger på -21kg ;))) låter kanske mycket men har ju nästan mist samma på detta mål ;))
Så allt går bara man vill ;))) och dit ska jag så KLART ;)))) HEJA..


Nä nu blir det sova efter att möblerat åh donat så man e aningen trött..


Godnatt

Och det syns inte lika bra på bilderna Hur fint det vart i verkligheten ;)) men e jätte mysigt ;))))


Sen e det bild på tuvas fina advent ljusstake hon gjorde ;))) mammas duktiga tjej ;)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0