Nu e det nära ;)))

Nu e det strax JUL ;)

Ska bli så himla mysigt, barnen längtar jätte mycket efter julen och att få öppna alla klappar så klart ;))

Själv hade jag velat haft en veckas resa till nått varmt ställe, känner att ja verkligen skulle behövt det för själen, bara komma bort med den som betyder mest åhh bara få va.
Få rå om varandra helt själv, händer typ aldrig. Även fast ja vet att det aldrig skulle hända, så kan man alltid önska.



Idag hade vi strumpjakt, ja slängde ut alla strumpor på golvet som inte hade en maka och gjorde en rolig lek av det, den som vann fick välja vart vi skulle äta på fredag. Resten bränns i pannan.

Idag ha jag tagit tag i alla för små kläder och lagt i kartonger och sånt som kommit fram sen sist ja rensat som det e de minsta fläck eller e trasig bränns det med. Inget åh spara på. Slängt en massa jätte gamla dvd filmer som varit repiga som jag kollat igenom på dvd spelarn, ja ha ju haft filmer sen ja va ung så det blir ju en del... Men dom åkte i soptunnan de ja hann med, men har många filmer att gå igenom ;/


Först blir det jul hemma sen dagen efter till Norge och vara där i ca 3 dagar sen blir det hem och på julbord med släkten om det går som det ska, sen blir vi nog bara hemma åh ta det lugnt, skönt det med åh bara få ta det lugnt för barnen när det e så mycket annars hela tiden..


Jag hade en liten tomte gumma på lucia ;)) dock va hon inte för nöjd på bilden och vägrade stå still eller le riktigt, men kortet duger utmärkt på min lilla prinsessa. Så underbar ;)))

Nä nu bli det sova ;))) godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0