prata först tänka sen :/

Jag vart otroligt ledsen idag av att en jag nyss lärt känna eventuellt inte kan vara med på hjälpkassen på grund av olika själ.. Alltså inget som har med oss emellan att göra, utan större än så. Och det känns otroligt tråkigt tycker jag då det är en människa som jag har otroligt förtroende för och gillar verkligen att ha med mig i detta ;/ så ja hoppas det ordnar sig så jag får ha med mig henne på detta.. ;)))) håll tummarna ;))))



Ligger åh kollar på tv ;))
en skön avkoppling när man e trött och sätta sig åh kolla Litte ;))) just nu kollar jag på TLC (cake boss)


Såg nyss reklam av besatta tvångstankar och man slutar ju inte förvånas över vissa människor :/ ofta vid 35 sitta i spjälsäng och längta efter att få en flaska välling och få leka med lego ehhhhhh halllååååå. det e inte några jävla tvångstankar utan snarare psyket nästa TACK... det är inte ens kul att se utan snarare helt jävla sinnes att man ens vill visa världen att man är ett jävla psykfall.. Ursäkta mig, men nån måtta få det väl ändå vara på hur man förnedrar sig själv offentligt.. ((Jaja))


Förra veckan satt vi upp julgranen och donade klart de mesta av julen ;)) skönt att det mesta e klart ;)))



Nä nu blir det snart sova ;)) trött som attan..


Godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0